A stand-up vízi járművek szegmensében komoly örökséggel, számtalan futamgyőzelemmel és bajnoki címmel rendelkező Kawasaki most egy négyütemű, 1498 cm3-es négyhengeres motorral emelte a kategóriát a következő szintre, így ez a valaha gyártott leggyorsabban gyorsuló sorozatgyártású stand-up. Az SX-R mind a teljesítmény-személyiséggel, mind a vezetői jellemzőkkel rendelkezik, amelyek egy új mércéhez méltóak, amely " lángra lobbantja a szórakozást".
Tároló A fogantyú rúd alatti bemélyedés kényelmes tárolást biztosít olyan apró tárgyak számára, mint a kötél, jelzőfáklya stb. A tárgyak gumihálóval vannak rögzítve. (2018-as színek a képen) |
|
MX-stílusú kormány Az MX-stílusú kormány sportos betéttel rendelkezik, amely hozzájárul a sí pikáns megjelenéséhez. |
|
Vízfelvétel A vízfelvétel egy speciális, alacsony ellenállású, rozsdamentes acélból készült szívórácson keresztül történik. Kialakítása, bár kissé hosszabb, a 800 SX-R rendkívül hatékony rácsán alapul. |
|
Hajótest és fedélzet A teljesen új hajótest kialakítása a nagy stabilitás és a kiváló kanyarodási teljesítmény ideális kombinációját kínálja. A 800 SX-R és 800 SX-R versenygépek széleskörű ismereteit használták fel az új hajótest tervezésénél. |
|
Kiváló kanyarodási teljesítmény Az új hajótest fejlesztése során figyelembe vettük a versenyzői visszajelzéseket. Az agilis kezelhetőség, amelyet nagy stabilitás és megnövelt teljesítmény egészít ki, nagyobb kanyarsebességet tesz lehetővé. A jól kiegyensúlyozott gép kanyartapadása meghaladja a 800 SX-R-ét. |
|
Markolat rúd A markolat rúd a 800 SX-R-ről származó rúd megerősített változata (a megnövekedett teljesítményhez és a nagyobb végsebességhez igazodó tartósság biztosítása érdekében). A forgáspontját úgy helyezték el, hogy csökkentse az előre/hátra mozgást a markolatnál, hogy a lehető legkisebbre csökkentse a versenyző fáradtságát, különösen a hosszú versenyeken. (2018-as színek a képen) |
|
Masszív erő A 800 SX-R teljesítményének megduplázása és a magasabb végsebesség mellett az új 4 ütemű erőforrás könnyebben kezelhető, széleskörű teljesítményeloszlása megkönnyíti az irányítást. A DOHC, 16 szelepes, üzemanyag-befecskendezéses, 4 ütemű In-Line Four motor hengerűrtartalma 1498 cm3, furat/ütem aránya 83,0 x 69,2 mm. |
|
Széles fedélzet A nagyobb, szélesebb padlófelület nagyobb mozgásteret biztosít a motorosoknak, és megkönnyíti a stand-up PWC-hez való hozzászokást. |
|
Kawasaki fröccsenés elleni védőburkolat A stand-up típusú jet-skiknél először a hajótestben található Kawasaki Splash Deflector (KSD): a hajótest elülső részén található oldalsó csík csökkenti a víz fröccsenését, különösen sebességnél és zord vízben. |
|
Elegáns és éles stílus A nagy versenyzési potenciált tükröző SX-R karcsú és éles vonalvezetése a nagysikerű 800 SX-R-t idézi, miközben az új gépnek jellegzetes Kawasaki megjelenést kölcsönöz. Az MX-stílusú kormány tovább fokozza a sportos megjelenést. |
|
Kormányzó fúvóka Az öntött alumínium kormányfúvóka továbbítja a motor hatalmas tolóerejét. A kifejezetten az SX-R-hez tervezett fúvóka (ø87 mm átmérőjű, 102 mm hosszú) biztosítja a könnyű működést, amely ideális egy álló géphez. |
|
Kivételes stabilitás A körülbelül 400 mm-rel hosszabb és 30 mm-rel szélesebb hajótest nagyobb mérete hozzájárul a kiváló stabilitáshoz egyenes vonalban és kanyarban egyaránt. A hajótest stabilitása megkönnyíti a beszállást, mivel megálláskor magasan ül a vízben. |
Motor típus | Vízhűtéses, 4-ütemű soros négyhengeres |
Lökettérfogat | 1,498 cm³ |
Furat x Löket | 83 x 69.2 mm |
Kompresszióarány | 10.6:1 |
Szelepvezérlés | DOHC, 16-szelepes |
Üzemanyagrendszer | Üzemanyag-befecskendezés: Ø60 mm x 1 |
Gyújtás | Digital |
Indítás | Elektromos |
Maximális teljesítmény (EU Spec) | 112 kW {152 LE} / 7,500-es fordulaton |
Maximális nyomaték (EU Spec) | 144 N•m {14.7 kgf•m} / 7,250-es fordulaton |
H x Sz x M | 2,655 x 765 x 840 mm |
Üzemanyag mennyiség | 23 liter |
Menetkész tömeg | 250 kg |