Az új GP1800R HO egy vegytiszta sportgép, amely hódításra született – az ultrakönnyű testtől az iparágvezető Auto-Trim funkcióig, amelyek lehetővé teszik, hogy nagy kanyarokat szelhess a hullámokba. Minden részlete arra törekszik, hogy felemelő, adrenalint pumpáló kalandot nyújtson számodra.
A felpörgő teljesítményt és gyorsulást legújabb nagy teljesítményű, 1,8 literes, 4 ütemű motorunk biztosítja – az iparág legnagyobb motorja – számos más innovatív funkcióval kombinálva, mint például a versenyzéshez tervezett szívórendszer és fenéklemez, amelyek még tovább javítják a mozgékonyságot, fordulékonyságot és hullámtörő képességet.
Az átalakított ülés, a kormányrúd kialakítása és az üléshelyzet, a mélyebb lábtartók és az alacsonyabban, a középponthoz közelebb lévő súlypont az ultrakönnyű testen belül valódi előrelépést jelent a kezelhetőség és az irányíthatóság terén. Az új Auto-Trim rendszer automatikus indítási és kanyarodási vezérléssel a GP1800R HO modellt a következő szintre emeli.
Könnyű hajótest a csúcsteljesítményért
A Yamaha egyedi anyagtechnológiájának köszönhetően a NanoXcel2® a forradalminak számító NanoXcel® anyagnál is 18%-kal könnyebb – azonban megőrizte annak merevségét és erejét. Maximalizálja az új GP1800R HO izgalmas teljesítményét, elősegítve a szenzációs gyorsulást és a még élesebb kanyarodást – és nagyobb stabilitást nagy sebességnél.
Verseny ihlette ergonómia
A GP egyensúlyát és stabilitását növelte a súlypont alacsonyabbra és a középponthoz közelebbre való áthelyezése, valamint az ülés és a teljesen állítható, versenyzéshez tervezett kormányrúd új, szűkebb kialakítása. Az ergonomikus üléshelyzettel és mélyebb lábtartókkal kombinálva az eredmény az irányíthatóság új szintje lett.
Versenyzés ihlette szivattyú-kialakítás és fenéklemez
A mind a gyorsítást, mind a kezelhetőséget javító szivattyú, szivattyúkerék és fenéklemez versenyek során kiváló eredményeket elérve születtek. A nedves felületen való jobb tapadás még jobban reagálóvá és pontosabbá teszi a kezelhetőséget minden körülmények között.
Auto-Trim funkció kanyarodás- és indításvezérléssel
Ez az exkluzív, iparágvezető rendszer teljesen automatikus trim funkciót biztosít, amely a kormányrúd hatékony, elektronikus trim vezérlésétől függetlenül működik. Bekapcsolt helyzetben a kanyarodásvezérlés automatikusan lesüllyeszti a trim helyzetét, amikor egy éles kanyar miatt lassítasz – az indításvezérlés pedig azért süllyeszti le a trim helyzetét, hogy megakadályozza az orr felemelkedését hirtelen gyorsítás esetén.
RiDE® rendszer (Reverse with Intuitive Deceleration Electronics – hátramenet intuitív lassító elektronikával)
A forradalmi RiDE rendszer teljesen átformálja a hajózás élményét, és gyakorlottsági szinttől függetlenül mindenkinek megadja a magabiztosság érzését. Az előremenethez és a gyorsításhoz húzd meg a jobb oldali markolaton található gázkart, a lassításhoz és a hátramenethez pedig a bal oldali gázkart. Tényleg ilyen egyszerű!
Nagy teljesítményű 1812 cm³-es, 16 szelepes DOHC motor
A kategória legnagyobb űrtartalmával rendelkező, négyhengeres, 1,8 literes, nagy teljesítményű DOHC motor a folyamatos innovációnak és termékfejlesztésnek köszönhetően kimondottan kompakt. A végeredmény: lenyűgöző teljesítmény, gyorsulás és rendkívül nagy nyomaték – maximális hatékonyság és gazdaságosság mellett.
Versenyzés ihlette, állítható kormányzás
Az új, állítható kormányrendszer láthatóvá tette az állítható dőlésszögű kormányrudat. A rúd új, keskenyebb, versenyzés ihlette kialakítást kapott, hasonlóan a legújabb szabályzóelemekhez és markolatokhoz, hogy még magabiztosabb irányítást biztosítsanak a vezető számára.
4,3"-es többfunkciós színes kijelző gyors hozzáféréssel
Számos tulajdonsága között ez az egyértelmű, és könnyen leolvasható kijelző is segít a fedélzeten található összes rendszer vezérlésében és megfigyelésében, az egység melletti gyors hozzáférésű gombokkal. A végsebesség és a gyorsulási határértékek is itt adhatók meg – a PIN-kóddal aktiválható tanulási (L-üzemmód) és biztonsági beállításokkal együtt. A legújabb technológiát állítjuk munkába számodra!
Bőséges és praktikus tárolórekeszek (114 liter)
A legújabb GP1800R tárolóhelyének mérete bőséges, így mindent magaddal vihetsz, amire csak szükséged lehet. A hatalmas ülés alatti tárolón és csomagtartón felül pedig egy tágas és kényelmes kesztyűtartója is van.
Kibővített hátsó rész és vonóhorog
A GP1800R HO minden vízisport-rajongó tetszését el fogja nyerni, csak úgy, mint a sebességfüggőkét: kényelmes, háromszemélyes ülésével, nagyméretű, beépített tükreivel, kibővített hátsó platformjával, valamint a puha bevonattal ellátott fellépővel – és erős, praktikus vonóhorgával. A kényelmes, csúszásálló Hydro-Turf szőnyegek pedig jó szolgálatot tehetnek egy barátokkal való úszás után.
Motor típusa | 4 hengeres, 1.8 Liter High Output, 4 ütemű |
Kenési rendszer | Nedves karter |
Szuperfeltöltő | Nem |
Lökettérfogat | 1812 cm³ |
Furat x löket | 86×78 mm |
Kompresszióviszony | 11.0 : 1 |
Szivattyú típusa | 155 mm-es axiális átfolyás |
Üzemanyag | Ólommentes normál benzin |
Fuel supply system | Elektronikus üzemanyag-befecskendezés |
Üzemanyag tank kapacitása | 70 l |
Olaj kapacitás | 5,3 l |
Hossz | 3,35 m |
Szélesség | 1,24 m |
Magasság | 1,2 m |
Száraz tömeg (kg) | 325 kg |
Tárolókapacitás | 107,6 l |
Utasok száma | 1–3 személy |